fredag 3 april 2009

Hjärtetider!

Det är verkligen hjärtetider nu! Två av mina vänner har träffat Han - Han med stort H =) Våren spirar i själ och hjärta, även om det idag snöar - igen..



Det här fina hjärtat fick jag av mamma igår!


Själv är jag så tillfreds med tillvaron, snart ska vi åka till min bror i Skara å snart kommer Charlie hem!! Charlie är en Devon Rex. Jag är allergisk mot katter, snuva kliar i ögonen å så - men Devon-katter tål jag hur bra som helst. Jag kan borra ner näsan i dom å snosa å jag reagerar ingenting!!



Clara till vänster och min Charlie till höger. Bilden är från Charlies uppfödares blogg http://repos.blogg.se/djuren/


Två bilder skulle in oxå - men si det ville inte blogger! Fel på sidan, skrek han. Ja, ja - dom kommer sen när blogger är på bättre humör =) Och se - vilken tur att "han" blev det =)


Kramar varma/Anneli


    2 kommentarer:

    Gummans Trädgård sa...

    Härligt när kärleken spirar så här i vårens tid.
    Visst är kissarna gulliga skulle tänka mig en likadan.
    Kram från Ann.

    Åsa sa...

    Hej vännen!

    Fint hjärta och katterna är så vackra. Vad ni ska längta.

    Kram och trevlig helg.
    Åsa