tisdag 30 december 2008

~ LÄS INLÄGGET ~ HJÄLP TILL DU OXÅ ~

Jag VÄDJAR till ALLA att gå in på TÅRTSMULANS BLOGG och läsa hennes inlägg och jag HOPPAS - BER ATT ALLA HJÄLPER TILL ATT BIDRA MED PENGAR FÖR ATT HJÄLPA DESSA DJUR

Jag kommer att bidra med pengar och jag tror att oxå du gör det efter att ha läst vad dessa djur genomlider!

Eller gå direkt in på Animal Protection Network för att bli medlem och läsa mer vad som pågår i, vår delvis, så fruktansvärt grymma värld...


Som Tårsmulan skrev, låt detta bli ditt sätt att bidra och hjälpa till ett bättre år för djuren..

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses vännen, nu blev jag alldeles rörd över din fina kommentar och ditt underbara inlägg.
TACK för att du också vill hjälpa till och TACK för att du vill hjälpa till och sprida detta vidare.

Du kan kontakta Animal protection networks vice ordförande Monica Olsson på :
monica@animalprotection.se
Be henne skicka hem ett medlemsformulär till dig som du sedan kan fylla i och skicka in.

Det är något fasansfullt dessa små stackars arma hundar, katter och björnar utsätts för där borta i Asien, det går inte och föreställa sig vilken mardröm de lever i :(
Jag tycker att det känns så bra att veta att jag hjälper kanske en liten hund att komma bort från detta helvete, som de lever i, och få chansen till ett nytt kärleksfullt liv.
Ju fler vi är som bidrar ekonomiskt, om än bara 30:-, ju fler små djur kan få denna chans till ett nytt liv som de så väl förtjänar.
Jag har bara sett en liten snutt av den filmen men jag klarar inte av att se den, den är för mycket för mig, den finns att titta på på Animal protection networks hemsida.
På deras sida finns även att läsa om lyckade genomförda projekt där hundar, katter och björnar räddats från detta helvete och det värmer i hjärtat att läsa :)

Åter igen, ett STORT TACK!!!

KRAM vännen!!!

Gårdsromantik sa...

Hej Anneli!

Tog en paus i allt målande - så såg jag din komentar.

Du kommer att bli en perfekt dagmatte!

Skall kika in på sidan du skriver om och sen genast tillbaka till penseln - man måste passa på när man har energin.

Kram Maud

tinginneoute sa...

Oj, vad hemskt för de små djuren...ska läsa lite mer om det..
Jag vill önska dig Maud ett Gott Nytt År!
Kram
Marie

Golden&Vitt sa...

Hej på dig
Jag ska gå och kolla vad tårtsmulan skrivit.
Men vilken lycka för dig att hitta en hund och inte vilken som helst !!! Det kan jag kalla ödet, wow blir aldeles rörd till tårar vännen.
Synd att du inte bor nära mig för då hade du fått låna en goldis som bara hade älskat att få ta prommisar med dig:)

Gott Nytt År på dig och kramz i massor/annika

Anonym sa...

Kikar in och önskar dig ett riktigt mysigt nyår och ett GOTT NYTT ÅR!!!

STOR KRAM till dig vännen!

Vända blad sa...

Lider som mest när det gäller barn och djur...
Hoppas du får ett riktigt GOTT NYTT ÅR iaf!
Kram Maria

Interiörboden sa...

**GOTT NYTT ÅR**

Det är för j*vligt vad dessa djur ska behöva gå igenom!!
Jag gjorde ett skol arbete om detta för några år sedan och jag tycker att det är hemskt!!!!!
Jag orkar inte ens prata om det innan det kommer tårar...jag blir så förbannad!!!

Det är bra att vi är så många som hjälper till!
Så detta får ett stopp!!!

Kram Sandra