fredag 11 juli 2008

Ful Gubbe!!!

Förra sommaren var vi jag å min son i Stockholm på Junibacken. Har ni varit där? Ni som har, vet vilket virrvarr det är där. Trånga gångar, man går in på ett ställe och kommer ut på ett annat och har NOLL koll på var! Min son försvann där inne. I över en halvtimma. Det går liksom inte att förklara den panik som man känner. Nåväl, slutet gott i alla fall - jag hittade honom tillslut välbehållen lekandes med en tågbana.

Efter detta är jag livrädd att jag ska tappa honom igen... Jag är oxå rädd att nån ska ta honom. Min son är nämligen rätt vild, eller rättare sagt sjövild =)Därför förmanade och förmanade jag att han får inte dra i väg när vi kommer till flygplatsen, han MÅSTE hålla sig till oss annars kanske det kommer en ful och elak gubbe och tar honom. Jag menade ju väl, men tänkte mig inte så noga för...

När vi kom in till flygplatsen sa lille P högt och tydligt
"Jag ska inte springa inne på flygplatsen för då kan det komma en ful gubbe"
---
Ja'a... vad säger man... Ibland blir det lite fel!

Kramar från ett soligt Skara

Inga kommentarer: