onsdag 9 juli 2008

Regn å rusk...

I morgon åker vi till min bror i Skara, bort från kylan å bort från regnet... eller? Kollade på SMHI hur vädret skulle bli till helgen, men det verkar inte så där jätte lovande... Även om jag håller på att frysa ihjäl och vi bara fick ca 3 dagar med sol på min semester så kan regnet vara rätt så mysigt i alla fall. Som i går kväll...



Bilden är tagen från mitt köksfönster. Min käresta sa "du får aldrig med regnbågen på så där långt avstånd, dessutom är den så svag" Men, men =) jag tycker det blev ganska okej, eller vad säger ni?



Som kontrast kan jag ju visa lite från köket i solsken. Älskar mitt rosa och blommiga kök - blir så glad av det!

PS. Ser du nu min käresta - texten är UNDER bilderna ;-)


1 kommentar:

Anonym sa...

jaaaa.. jag ser ju det...
Bildtexten är UNDER nu ;-))