söndag 2 november 2008

Utmanad!!!

Jag har blivit utmanad av All och inget med Jeanette att beskriva 7 saker om sig själv ärliga som knasiga! Alltså jisses vad svårt!!! Listan blir i alla fall allt från knas till sorgligheter

1. När jag var 11 fick jag en kram av Björn Afzelius

2. Jag har flyttat 14 gånger

3. Två djur har genom sjukdom dött i min famn, en underbar häst som bara var två år och en schäfervalp på 8 veckor (hann inte befria dom från sina plågor, utan dog av sig själv i min famn..)

4. Jag är rätt händig

5. En av min bästa vänner är min mormor som är 88 år

6. Jag har noll procent i karaktärsfaktor

7. Jag är utbildad avbytare, undersköterska och civilekonom.

Ja, nu fick ni lite märklig info om mig. Det här var faktiskt riktigt kul =) Nu skulle man utmana 7 stycken i sin tur. Ni som jag utmanar behöver inte ta det så allvarligt, anta det bara om ni har tid och lust!

Atelje Annorlunda
Golden och vitt
Gårdsromantik
Mer av allt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt och få veta lite mer om dig :)
Hoppas allt är bra annars.
kram!

Gårdsromantik sa...

Det var ju spän´nande fakkta om dig!

Vad härligt att ha en mormor som är 88 år som bästis!

Jaghar väldigt dålig karaktär jag också...;-)
KLart jag antar utmaningen men det blir lite längre fram när det lugnat sig lite med flytten.
Det skall ju vara välgenomtänkt.

Kram Maud

Vit Spets sa...

Spännande fakta! Alltid bra med en bästa vän :)

Utmaningen har jag fått av 3 andra men än har jag inte gett mig tillkänna... kanske vågar jag, kanske inte :)

Kramis
//Siv

ps/ så fint det var reportaget!

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Vad kul att läsa om dig! :)

Det jag skrev om F S , min granne var nog lite överenergisk! ;D
Du har ju jättefint o bra tankar med det du gör!!
Kram Jeanette