tisdag 26 augusti 2008

- Awards -

Jag fick ju dessa fina awarder från min bloggvän Kristin som har I mitt paradis *tack* =)

Så här går det till:
1. Vinnaren kan sätta loggan på sin blogg.
2. Länkar till personen du fått utmärkelsen av.
3. Nominerar minst 7 andra bloggar.
4. Länkar till de bloggar du nominerat.
5. Lämnar ett meddelande till bloggarna som du nominerat.
Här är de som jag vill visa lite uppskattning:

Åsa som har Atelje Annorlunda för att hon är så go å trevlig och duktig på att sy! Hon ger så mycket inspiration, tips och idéer.

Anette med bloggen
Piffa och Puffa hon spirar av ljus och värme med tro och hopp för livet - och detta trots att hon har förlorat sin lille son Robin. Jag beundrar henne för sin styrka och vilja att gå vidare med sån kärlek. Nu såg jag att hon redan fått dessa awarder - men jag vill ge henne dom ändå!..

Till
Hus 5.15 för att hon fått mig att gilla stjärnor som detaljer i inredningen! Hon har så härligt hemma hos sig och är jätte trevlig. Jag har redan införskaffat en matta med stjärnor i badrummet!

Till goa och trevliga Kristin
I mitt paradis (du behöver inte skicka ut sju till får vi väl tro =) Hon har underbart hemma på en härlig gård, man blir så glad att besöka henne - även om jag är lite avis för att hon har de magiska H:na --- Hus, hund och häst!!

Mer av allt för hon har så mysigt och är desutom min första bloggvän å så bor hon ju i mina trakter =)

Njut en smula Det är inte klokt vad denna människa har fint i sitt hem!!! Man kan sitta i timmar och titta och NJUTa av allt underbart - hennes bloggnamn talar verkligen för sig!

Helena som har
Vitbalansen här snackar vi proffsfotograf! Hon tar så bra bilder att man nästan blir arg =) Hon är jätte go och jätte trevlig å så har hon en bamsefin blogg!
KRAMAR TILL ER ALLA FRÅN
Anneli

5 kommentarer:

Åsa sa...

Tusen tack snälla goa du!!!
En överraskning må jag då säja, vet ej riktigt hur jag ska göra nu. Fixar detta i mitt nästa inlägg, går det bra? Ska man klistra in bild åxå...jag får försöka. Ska fundera vilka...ska välja.

Bamsekramar
Åsa

Anette sa...

Tack för besöket hos mig - vad mycket fint du har i din blogg! Hit kommer jag gärna tillbaka!
Ha en skön kväll//Nellie

Mer av allt sa...

Tack så hemskt mycket! Som nybliven bloggare så känns det jätteroligt att få awards! Ska fundera vilka jag ska skicka den vidare till. Jag tittade runt lite hos de övriga du skickat till - vilka fina bloggar de hade! Snacka om jag hamnade i fint sällskap!!

Ha det bra!

E* sa...

Nämen ÅÅÅ-vad Glad jag blir för dina ord! Just idag,eller ikväll, kanske jag ska tillägga, har jag Feber & halsont, snuva...imorgon ska jag åka till Stockholm på Formex mässan-"Meckat" för oss Inredningsintresserade-gissa om jag é bekymrad? Denna Award piggar verkligen upp! Har dock ej Tid & tacka än på några dagar i ngt inlägg. Så ja börjar m o Tacka här!
Kraaaam

Himmelbit/Njut en smula sa...

Åhhh vad glad jag blir! Vad gullig du är! Blir ju helt rörd över dina snäll ord. STORT TACK!!

Kramar